lørdag, juni 06, 2009

Sandane!! =)=)

Denne plassen vil alltid ha ein spesiell plass i hjerte mitt! =) Eg diiga koss Gud skapte naturen her, d e bare heilt fantastisk vakkert! Takk Herre for den vakre naturen her på Sandane! =)
Så he du alle menneskan, teamet mitt; som eg bare diggar og dei e så kule og he ein bra humor og føle meg alltid verdsatt når eg e i håba me dei! =)
Så he du Irene, min tidliare samboer;) Ho e ein lidenskap for Jesus eg aldri før he sett hos noen! Eg e så glad i ho og ho visa meg alltid koss d handla om Jesus, han sga få æra og han e d me leve for og ingen andre! =)
Så he du noen kamerata som eg e så glad i! Dei tar alle godt vare på meg og de lyse opp når de ser at eg he kome t Sandane og vise med heile seg at dei e glad i meg og verdsette vennskapet åkka! =) Eg e så takknemlig til Gud for desse gode mannfolka! =) Han veit k han gjør når han skapar =)
Så he du to jenter, Ine og Ragnhild, de e noen skjønnasa;) Eg blir glad heilt inn i hjerteroten når eg treffe dei. De e mine venner og forblir mine venner gjennom min sjukdom, holde kontakten med gjevne mellomrom og visa at dei ikkje har gløymt meg=)
Så har du mentoren min, Erna, som eg såvidt har møtt denne gongen. Ho e den herligaste kvinna eg kjenne! =) Tøff og barmhjerti på samme tida! Ho e ein heilt spesiell plass i hjerta mitt og der vil ho vera resten av livet! =)
Så har du familien klungre, som eg ikkje veit om eg kjem t å treffe denne gongen, dei får meg til å føle meg som et familiemedlem sjøl om eg ikkje e d! =) Eg tru kje eg klare å beskriva dei med ord ant enn: Takk Gud for at du førte den familien inn i livet mitt! =)

Takk Herre for at du alltid e så trofast og at du aldri forlate meg! Takk for at du tar vare på meg, vennene mine, familien min og alle de som leser dette! =)

God bless you! =)

Ingen kommentarer: