onsdag, juni 10, 2009

og så va eg heima=)

Eg va heima ca kl 10 i går kveld ette ein lang dag... måtte venta på gardemoen i 6 tima og d va litt meir slitsomt enn eg va forberedt på...! så då eg kom t Sola va eg heilt utslitt og d va godt å veda at eg slapp å kjøra:) mamma henta meg og kjørte meg heilt heim=)

Eg må bare sei at eg hadde d fantstisk herlig på Sandane! =) D va nesten som om eg va frisk igjen og uten bekymringa i d heile tatt!! =) Herlig!!
Eg e så takknemlig til Gud for at eg fekk reisa opp og treffa vennene mine der og få ein ordentlig avslutning på tida mi på Sandane...
Eg e så takknemlig til Gud for han har vist meg meir av kor stor og god han er! Og at han virkelig bryr seg=)
Eg prisa Herren med alt eg har og e så utruli takknemlig at d ikkje går an å beskriva d me ord! =) Han e min klippe og eg holde fast i han og han sleppe aldri taket=)=) Han e alltid trofast og han vil aldri forlata meg uansett k som skjer=)

Takk Herre, for Livet! =)

Gud velsigne deg

1 kommentar:

Anonym sa...

AMEN SISTER
I love you..:)
klem frå Ragnhild