mandag, juni 15, 2009

Forvirring...

Ja, d e sant! Eg kan bli forvirra... og d he eg våre i d sista! Noen eg he stor tillit t seie sitt også bli eg forvirra og må gå t Gud og bibelen for å finna ut av k d står i den, konkret. Så akkurat nå e eg litt mindre forvirra, men veldig sliten i hode. Dessuten så tror eg d e noe stort på gang i livet mitt som eg ikkje heilt klare å finna ut av. Gud holde på med sitt og djevelen gjør d han kan for å hindra han! og eg gjør d lilla eg kan, som å ikkje gje opp sjøl om motstanden føles større desse dagene enn d gjorde før eg va på Sandane. Men motstand e bare et bevis på at eg e ein trussel for djevelen og d lika eg =) For d betyr at eg utgjør ein vesentlig forskjell i Guds rike og d e alt eg ønske, egentlig...

Så eg holde meg positiv, for eg he så masse å vera takknemlig for og prisa Gud også går d framover og etterkvært så blir eg heilt frisk! =)
Gud e god og hans fred overgår all forstand=)

1 kommentar:

Anonym sa...

amen!