mandag, november 09, 2009

E nå nesten heilt frisk igjen =)

I tilfelle noen lurte på det. Jeg har nå bare litt hosting igjen og litt mindre energi enn vanlig, ellers er jeg frisk=) Takk Gud for det, for nå he eg fått panikk i forhold t eksamen. Tror det vil bli litt bedre når eg får satt meg ned å lese litt og forstår at jeg faktisk vet mer nå enn jeg gjorde da jeg begynte på studiet i høst. Jeg har til og med tatt opp en god del av forelesningene mine på diktafonen jeg kjøpte ca en måned ut i studiet. Disse hører jeg ofte på når jeg tar bussen til universitetet.

Sånn ellers så er jeg veldig takknemlig til de som ber for meg med gjevne mellomrom og vil si at det virkelig gjør en stor forskjell i livet mitt! =)

Gud velsigne deg som leser dette og husk Han er alltid GOD!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Så bra du nesten e friske igjen:)

helina sa...

That is good to hear :)
I am praying for you that your health would be restored 110 % and that your exams and assignments would go well.

Be blesses my dear friend!