torsdag, november 05, 2009

Å være sjuk i disse svineinfluensa tidene

Ja, for jeg har nå fått influensa. MEN jeg mener jo selvfølgelig at det ikke er svineinfluensa, fordi jeg mener at denne er alt for oppblåst og overvurdert. Du skjønner Gud har allerede talt mine dager og hans plan for meg er på ingen måte at jeg skal dø av svineinfluensa, og skulle jeg få den vil det nok være akkurat som en vanlig influensa. Derfor sier jeg det igjen, jeg har vanlig influensa og syns det er greit(!)
Går det ann? Jeg syns jeg hører om den ene etter den andre som er så lei av å være syk og syte og klager på facebook om hvor lei de er av å være syke. Jeg blir jo lei innimellom, men jeg har hatt ALT for mye å gjøre de siste 2-3 vekene og er derfor lykkelig fordi jeg nå kan ligge i sengen slappe av og bare sove litt og være inne på nettet og ikke tenke på skulearbeid i det hele tatt. Jeg slipper med dette å få influensa rett før eksamen og priser Gud for det =)

Det hele begynte på tirsdag, jeg våknet opp med sår hals. Det var da greitt nok og kjøpte meg noen CuraMed som skal være bra for halsen. Så da kvelden kom og jeg skulle legge meg kjente jeg at influensa var på vei og siden jeg ikke ville bli syk, sendte jeg melding til noen om ikke de kunne be for meg. Det skulle de =)
Onsdag morgen våknet jeg kl 7 for jeg måtte på do og kjente meg litt uvel og veeldig trøtt. Men trøtt er jeg jo hver morgen, men da klokken ble 8 og jeg skulle stå opp va jeg såpass uvel at jeg visste det ikke kom til å bli noen skule på meg den dagen. Jeg spiste frokost og la meg i sengen. Den holdt jeg nesten hele dagen, bortsett fra da jeg skulle spise mat og fikk et lite visitt av pappa(han kom med honning, melk og brød!)
Idag våknet jeg ca 7 igjen og følte meg verre enn igår og la meg godt til rette, men magen rumlet så at jeg bare måtte stå opp og spise frokost. Det gjorde godt.
Har siden det pratet med mamma, sovet litt, spelt farmtown på facebook, chatet litt med Malin og Sigmund(ikke samtidig) og sitter vel nå å skriver og kjenner at mat og søvn e nok på sin plass igjen(!), så da må jeg nok ut på kjøkkenet og sjå om jeg kan få meg noe middag-lignende mat =)

Eg e glad for nå få jeg endelig litt kvile, som jeg skulle tatt meg for lenge siden. Ikke alltid like lett å vite når en kan si stopp og ta det med ro. Jeg lærer så lenge jeg lever og håper aldri jeg vil tro noe annet =)

Takk til alle dere som ber for meg, d merkes =)
Gud velsigne deg

Ingen kommentarer: