tirsdag, november 24, 2009

For ein dag! =D

Idag hadde me 4 tima forelesning(d bety faktisk 4 økte på 45 min og 15 min pause mellom kvær) i psykologi. Det skulle i utgangspunktet ha vært 2 timer idag og 2 timer i morgen, men så ville vi ha det på en dag. Så da ble det slik. Så litt etter kl 2, da jeg hadde fått kroppen min ut av forelesningssalen og opp til treningssenteret klarte jeg å trene litt. Og etter en veldig hard økt(jeg syns ALLTID det er hardt å trene) så gikk jeg godt fornøyd ned til bussholdeplassen. Jeg er alltid i så godt humør etter en treningsøkt, selv om den er hard.
Gikk innom butikken og kjøpte meg masse sjokolade(nonstop, nøtter og mandarin også såg jeg en film jeg hadde veldig lyst å se, så da ble det den også=)
Da jeg kom hjem satte jeg på middagen, dusjet og spiste middag og vasket opp.

Så satte jeg meg godt til rette i god stolen, satte på filmen(den heter "WildChild") og nøyt litt sjokolade.
Jeg har all grunn til å være godt fornøyd med dagen idag og er nå godt utrustet for en god lese-dag i morgen =)

Gud er god og jeg er flik! =D

2 kommentarer:

Malin sa...

Du er FLINK!!! :D ikke "flik" ;) Tusen, tusen, tusen, tusen takk for telefon-samtalen i dag!!!;D

helina sa...

Fun :)
Was it a good movie?
Tomorrow I believe I will have a lot of turkey, it's thanksgiving here!

Good luck with all the reading and classes!

A big bear hug from me!