torsdag, november 26, 2009

Tross alt så er eg takknemlig

Si eg he noen amerikanske venner og venner som for øyeblikket er i Amerika(det er altså thanksgiving), tenkte eg at eg kunne skrive ned noen ting eg er takknemlig for=)

Eg er takknemlig for
- framgangen i helsa, som til slutt vil føre til total helbredelse;)
- venner, spesielt de som bor andre plasser og ikke aner hvor mye de betyr for meg.
- familien, som alltid er der for meg gjennom gode og vanskelige tider.
- Gud, som alltid er trofast og gjør tingene på sin måte, fordi det alltid er best!
- Jesus, som døde på korset og stod opp igjen for MEG.
- Den Hellige Ånd, som er med meg hver eneste dag;)
- at jeg har muligheten til å studere ved et universitet i Norge.
- at jeg kan drømme og at ingen kan ta fra meg mine drømmer
- Imi kirken og fellesskapet der, det gir meg så masse.
- at jeg har et sted å bo, selv om jeg ville foretrukket et annet sted.
- at jeg har råd til å kjøpe mat, drikke og andre nødvendige ting hver eneste dag.
- at jeg har luksusen av å kunne sitte i sengen min og se en film fordi jeg ikke orker noe annet.
- at jeg får leve ut min tro uten å bli forfulgt eller risikerer å bli torturert eller drept.
- du leser dette og forstår at du også har masse å være takknemlig for, tross alt.

Ingen kommentarer: